středa 13. února 2013

鼠の巣へようこそ!~ Welcome to Rat's Nest

Um, tak, zdravím.
Mé jméno je Skullka a pokud mě znáte, tak asi z blogu yes-you-can.blog.cz.
Už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou, že si založím ještě jeden blog, na kterém by byly trochu odlišné věci než na tom prvním. A když mě blog.cz začal FAKT rozčilovat, rozhodla jsem se, že to uskutečním.
Fakt nevím, jestli tady nakonec psát budu, nebudu, co budu dělat, co sem budu psát, o čem to bude, jestli zůstanu na yes-you-can... to je teď všechno ve hvězdách, no důležité je, že tu teď jsem. Tehe. X'D
Ohledně názvu, yes you can byl zabranej a rat's nest taky, mohla jsem dát krysí doupě, ale chtěla jsem, aby tenhle blog byl mezinárodní. Tak jsem si nakonec řekla, proč ne japonsky? :) Nezumi no su (鼠 の 巣, nebo ネズミ の 巣) znamená v překladu to samé, Krysí doupě. (Proč Krysí doupě? Protože No.6.)
Tož doufám, že sem třeba občas někdo zavítá, pokud jo, budu ráda, pokud ne, tak nevadí. Sama nevím, co s tímhle blogem budu dělat. XD

Um, well, hello.
If you're reading this part in english, you probably don't know me, cause I was never in touch with foreign people. Nice to meet you. My name is Skullka. ^^
I'm fifteen and I'm from Czech Republic. I'm an otaku, vampire, madgirl, rock-lover, dreamer and stranger. Peter Pan syndrome diagnosed. I like anime conventions, black and pink, Italy, learning languages, books and my friends.
I actually don't know what am I going to do with this blog, it's like... Oh, well. Just don't know. Well, I'll see how it's gonna be...

Skullka ^w^

1 komentář: